Zamknij

Tydzień na rzecz kariery

Tydzień na rzecz kariery

W DNIACH 27-30 KWIETNIA ODBĘDZIE SIĘ W RADOMIU TYDZIEŃ NA RZECZ KARIERY DEDYKOWANY GIMNZJALISTOM RADOMSKICH SZKÓŁ ORAZ ICH RODZICOM I OPIEKUNOM. WYDARZENIOM ZWIĄZANYM Z TYGODNIEM NA RZECZ KARIERY BĘDZIE PRZYŚWIECAŁO HASŁO ?ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ŚWIADOMIE. NIE POZWÓL, ABY PRZYPADEK ALBO KTOŚ INNY ZAPLANOWAŁ JĄ ZA CIEBIE?.

Inauguracja Tygodnia Na Rzecz Kariery odbędzie 27 kwietnia w godzinach 10.00-15.00 w Muzeum Wsi Radomskiej. Celem tego wydarzenia będzie zaktywizowanie i nawiązanie dialogu pomiędzy pracodawcami, a szkołami zawodowymi. Organizatorzy spotkania chcą pokazać młodzieży stojącej przed trudnym wyborem drogi edukacyjno-zawodowej , który kierunek wybrać w odniesieniu do oczekiwań rynku pracy, czyli pracodawców.

Młodzież klas trzecich gimnazjum będzie miała możliwość bliższego poznania rynku pracodawców oraz oferty szkół zawodowych na nowy rok szkolny 2015/2016. Na spotkaniu pojawią się także przedstawiciele takich instytucji jak WOJEWÓDZKI URZAD PRACY, POWIATOWY URZĄD PRACY, CENTRUM EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY, a także przedstawiciele IZBY PRZEMYSŁOWO-HANDLOWEJ ZIEMII RADOMSKIEJ i BUSINESS CENTRE CLUB LOŻA RADOMSKA.

Głównym organizatorem Tygodnia Na Rzecz Kariery jest Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, który reprezentuje Metodyk Doradztwa Zawodowego Milenia Jaśkiewicz oraz Szkolni Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego: Ewa Rutkowska z PG nr 10, Agata Towarek z PG nr 3 i Sylwia Wesołowska z PG nr 8.

Imprezę poprowadzi Sekretarz Businnes Center Club Loża Radom Anna Słopiecka

Patronat honorowy nad wydarzeniem obejmie Prezydent Miasta Radomia , Muzeum Wsi Radomskiej oraz NobleBrand Anna Słopiecka. Patronat medialny objęła Radomska Grupa Mediowa, Zebra TV.

W kolejnych dniach w szkołach odbędą się m.in. warsztaty dla uczniów i rodziców, dotyczące autoprezentacji i profesjonalnego przygotowania dokumentów aplikacyjnych oraz poradnictwo indywidualne.

Regional Operational Program of the Mazovian Voivodeship 2014-2020

×

Drogi Użytkowniku!

Administratorem Twoich danych jest Muzeum Wsi Radomskiej z siedzibą przy ulicy Szydłowieckiej 30 w Radomiu. Nasz e-mail to muzeumwsi@muzeum-radom.pl, a numer telefonu 48 332 92 81.

Inspektorem ochrony danych w naszej placówce jest Katarzyna Fryczkowska, z którą skontaktujesz się mailem info@abi.radom.pl

Twoje dane zbieramy wyłącznie w celach związanych ze statutowymi zadaniami MUZEUM. Podstawą naszego działania jest przepis prawa i nasz usprawiedliwiony cel. Twoje dane pozyskaliśmy podczas pierwszego kontaktu na etapie nawiązywania współpracy. Poprosimy Cię o podanie tylko takiego zakresu danych, jaki jest niezbędny do realizacji naszych celów:

  • gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie;
  • katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów;
  • przechowywanie gromadzonych zabytków, w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych;
  • zabezpieczanie i konserwację zbiorów oraz, w miarę możliwości, zabezpieczanie zabytków archeologicznych nieruchomych oraz innych nieruchomych obiektów kultury materialnej i przyrody;
  • urządzanie wystaw stałych i czasowych;
  • organizowanie badań i ekspedycji naukowych, w tym archeologicznych;
  • prowadzenie działalności edukacyjnej;
  • popieranie i prowadzenie działalności artystycznej i upowszechniającej kulturę;
  • udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych;
  • zapewnianie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji;
  • prowadzenie działalności wydawniczej.

W trosce o bezpieczeństwo zasobów Muzeum informujemy Cię, że będziemy monitorować siedzibę Muzeum z poszanowaniem Twojej ochrony do prywatności. W tym wypadku będziemy działać w oparciu o prawnie uzasadniony interes realizowany przez nas jako administratora.

Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza Polskę, ale chcemy udostępnić je podmiotom, które wspierają nas wypełnianiu naszych zadań. Działamy w tym przypadku w celu wypełnienia obowiązku prawnego, który na nas spoczywa oraz w związku z naszym prawnie usprawiedliwionym celem.

Twoje dane będziemy przetwarzać w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez nas jako administratora danych tj. do momentu ustania przewarzania w celach planowania biznesowego związanego z organizacją funkcjonowania Muzeum.

Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, a także sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Masz także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania może uniemożliwić podjęcie współpracy.

Administrator Danych Osobowych