Zamknij

Regulamin Przeglądu Piosenki Religijnej, 7 czerwca 2012 roku

Organizator przeglądu:
Muzeum Wsi Radomskiej
Dział Oświatowy Muzeum Wsi Radomskiej
ul. Szydłowiecka 30, 26 – 600 Radom
tel. (0 48) 332 92 81; fax. (0 48) 332 92 81
Adresaci przeglądu:
Do udziału w konkursie zapraszamy amatorów, wystąpić mogą: zespoły wokalne, wokalno-instrumentalne, grupy śpiewacze, chóry, schole, soliści.
Termin przeglądu:
Termin dostarczenia zgłoszeń 1.06.2012 roku
Cele przeglądu:
1.promowanie i propagowanie piosenki religijnej
2.inspiracja młodych talentów do poszukiwań artystycznych w dziedzinie, poezji, muzyki i religii
3.konfrontacja dokonań twórczych
Regulamin przeglądu
1.Organizowany przez Muzeum przegląd jest imprezą otwartą i mogą do niego przystąpić amatorzy (soliści lub zespoły), a także profesjonaliści.
2.Wykonawca (solista lub zespół) przygotowuje utwory związane tematycznie z motywem przeglądu, które zaprezentuje podczas koncertu.
Czas trwania prezentacji do 20 minut.
3.Uczestnicy mogą korzystać z nagrania własnego podkładu muzycznego lub akompaniamentu muzycznego.
4.Płyty z nagranym podkładem musza zostać dostarczone do dnia
4 czerwca 2012 roku.
5.Dane techniczne:
- podkład muzyczny musi być na płycie CD
- płyta musi być opisana: wykonawca, tytuły piosenek, czas trwania piosenek
- uczestnicy mogą korzystać z akompaniamentu na żywo po uprzednich konsultacjach z organizatorem.
6. Występy uczestników oceniać będzie Jury, powołane przez organizatora.
7. Jury przyzna nagrody rzeczowe za I, II i III miejsce w swoim wyborze będzie się kierować następującymi kryteriami: dobór repertuaru, wykonanie, ogólny wyraz artystyczny.
Organizacja przeglądu
1. Uczestnicy dostarczają karty zgłoszeniowe osobiście lub przesyłają na adres muzeumwsi@muzeum-radom.pl lub na adres Muzeum Wsi Radomskiej.
2. Organizatorzy zapewniają uczestnikom miejsce występu i nagłośnienie.

3. Informacje na temat przeglądu można uzyskać w Dziale Oświatowym Muzeum Wsi Radomskiej pod numerem telefonu 48 332 92 81

Regional Operational Program of the Mazovian Voivodeship 2014-2020

×

Drogi Użytkowniku!

Administratorem Twoich danych jest Muzeum Wsi Radomskiej z siedzibą przy ulicy Szydłowieckiej 30 w Radomiu. Nasz e-mail to muzeumwsi@muzeum-radom.pl, a numer telefonu 48 332 92 81.

Inspektorem ochrony danych w naszej placówce jest Katarzyna Fryczkowska, z którą skontaktujesz się mailem info@abi.radom.pl

Twoje dane zbieramy wyłącznie w celach związanych ze statutowymi zadaniami MUZEUM. Podstawą naszego działania jest przepis prawa i nasz usprawiedliwiony cel. Twoje dane pozyskaliśmy podczas pierwszego kontaktu na etapie nawiązywania współpracy. Poprosimy Cię o podanie tylko takiego zakresu danych, jaki jest niezbędny do realizacji naszych celów:

  • gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie;
  • katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów;
  • przechowywanie gromadzonych zabytków, w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych;
  • zabezpieczanie i konserwację zbiorów oraz, w miarę możliwości, zabezpieczanie zabytków archeologicznych nieruchomych oraz innych nieruchomych obiektów kultury materialnej i przyrody;
  • urządzanie wystaw stałych i czasowych;
  • organizowanie badań i ekspedycji naukowych, w tym archeologicznych;
  • prowadzenie działalności edukacyjnej;
  • popieranie i prowadzenie działalności artystycznej i upowszechniającej kulturę;
  • udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych;
  • zapewnianie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji;
  • prowadzenie działalności wydawniczej.

W trosce o bezpieczeństwo zasobów Muzeum informujemy Cię, że będziemy monitorować siedzibę Muzeum z poszanowaniem Twojej ochrony do prywatności. W tym wypadku będziemy działać w oparciu o prawnie uzasadniony interes realizowany przez nas jako administratora.

Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza Polskę, ale chcemy udostępnić je podmiotom, które wspierają nas wypełnianiu naszych zadań. Działamy w tym przypadku w celu wypełnienia obowiązku prawnego, który na nas spoczywa oraz w związku z naszym prawnie usprawiedliwionym celem.

Twoje dane będziemy przetwarzać w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez nas jako administratora danych tj. do momentu ustania przewarzania w celach planowania biznesowego związanego z organizacją funkcjonowania Muzeum.

Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, a także sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Masz także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania może uniemożliwić podjęcie współpracy.

Administrator Danych Osobowych