Zamknij

"Mazowieckie Barwy Wolontariatu"

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie "Mazowieckie Barwy Wolontariatu"

REGULAMIN KONKURSU

„Mazowieckie Barwy Wolontariatu”

§ 1.

CELE I ZADANIA KONKURSU

1. Konkurs „Mazowieckie Barwy Wolontariatu”, zwany dalej „Konkursem”, jest etapem wojewódzkim ogólnopolskiego konkursu „Barwy Wolontariatu”, którego organizatorem jest Sieć Centrów Wolontariatu w Polsce, reprezentowana na terenie województwa mazowieckiego przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie.

2. W ramach Konkursu w województwie mazowieckim zostaną wyłonieni laureaci lokalni, którzy wezmą udział w finale ogólnopolskim konkursu „Barwy Wolontariatu”.

3. Celami Konkursu są:

  1. popularyzowanie i wyjaśnianie znaczenia wolontariatu,
  2. propagowanie inicjatyw mających na celu podniesienia prestiżu wolontariatu,
  3. poszerzenie wśród mieszkańców Mazowsza wiedzy o rodzajach wolontariatu
    i zakresu pracy wolontariuszy,
  4. zachęcanie mieszkańców Mazowsza do podejmowania aktywności wolontarystycznej, włączania się w inicjatywy łączące bezinteresowne działanie z kształtowaniem więzi społecznych opartych na zaufaniu i solidarności społecznej.

§ 2.

ORGANIZATORZY KONKURSU

1. Organizatorem Konkursu jest Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
w Warszawie.

2. Konkurs organizowany jest pod auspicjami Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Warszawie.

3. Konkurs organizowany jest we współpracy z Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim.

§ 3.

ADRESACI KONKURSU

Konkurs skierowany jest do wolontariuszy, osób korzystających z ich pomocy, podmiotów, które realizują program wolontariatu pracowniczego, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych współpracujących z wolontariuszami i wspierających ruch wolontarystyczny w Polsce.

§ 4.

ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

1. Nominowani do Konkursu mogą być:

  1. pojedynczy wolontariusze;
  2. grupy wolontariuszy;
  3. rodziny, które wspólnie podejmują działania społeczne.

2. Zgłoszeń wolontariuszy w kategorii, o której mowa w ust. 1 mogą dokonywać:

  1. organizacje pozarządowe;
  2. grupy samopomocowe;
  3. instytucje państwowe;
  4. instytucje samorządowe;
  5. podmioty, które realizują program wolontariatu pracowniczego;
  6. osoby fizyczne korzystające z pomocy wolontariuszy;
  7. wolontariusze (możliwe jest zgłoszenie własnej kandydatury);

3. W przypadku zgłoszeń dokonywanych przez osoby fizyczne lub wolontariuszy konieczne jest potwierdzenie faktu działalności wolontariusza przez organizację lub instytucję, która może o tym zaświadczyć.

4. Zgłoszeń do konkursu dokonywać należy na formularzu stanowiącym załącznik do Regulaminu Konkursu. Możliwe jest zgłoszenie kilku kandydatur przez jeden podmiot. Dla każdego kandydata należy wypełnić jeden formularz.

5. Nominowane do konkursu mogą być osoby, które swoją aktywność wolontarystyczną realizują w dowolnym obszarze życia społecznego.

6. Do każdego formularza zgłoszeniowego dołączyć należy opis działalności nominowanych osób wskazanych w ust. 1. Opis powinien być zamieszczony na maksymalnie 4 stronach i dołączony do formularza zgłoszeniowego. Opis może mieć dowolną formułę np. wspomnienie, relację, refleksje, pamiętnik. Opis musi być sporządzony w formie maszynopisu, wydruku komputerowego lub pliku komputerowego (w przypadku zgłoszeń dokonywanych pocztą elektroniczną).

§ 5.

TERMIN ZGŁASZANIA KANDYDATÓW DO KONKURSU

1.Termin nadsyłania zgłoszeń kandydatów upływa dnia 30 września 2014 r. Decyduje data wpływu zgłoszenia do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

2. Kandydatów do konkursu należy zgłaszać na adres:

  1. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie,
    ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa – osobiście lub za pośrednictwem poczty;
  2. dialog@mazovia.pl – pocztą elektroniczną.

§ 6.

KRYTERIA OCENY ZGŁOSZEŃ

Przy ocenie zgłoszonych kandydatów brane będą pod uwagę przede wszystkim: zaangażowanie; innowacyjność; skuteczność; partnerstwo w podejmowanych przez wolontariuszy działaniach.

§ 7.

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU

1. Rozstrzygnięcia Konkursu dokona Kapituła Konkursu powołana przez Marszałka Województwa Mazowieckiego.

2. W skład Kapituły Konkursu wejdzie:

  1. dwóch przedstawicieli Marszałka Województwa Mazowieckiego;
  2. dwóch przedstawicieli Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
  3. przedstawiciel Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Warszawie;
  4. przedstawiciel Wojewody Mazowieckiego.

3. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w terminie do 27 października 2014 r.

4. Kapituła Konkursu spośród nadesłanych zgłoszeń, wybierze trzech laureatów: I, II, III miejsca.

5. Kapituła może również przyznać wyróżnienia.

6. Wyniki Konkursu zostaną przesłane do Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Warszawie.

7. Laureaci konkursu Mazowieckie Barwy Wolontariatu zostaną zakwalifikowani do finału ogólnopolskiego konkursu „Barwy Wolontariatu”,

Regional Operational Program of the Mazovian Voivodeship 2014-2020

×

Drogi Użytkowniku!

Administratorem Twoich danych jest Muzeum Wsi Radomskiej z siedzibą przy ulicy Szydłowieckiej 30 w Radomiu. Nasz e-mail to muzeumwsi@muzeum-radom.pl, a numer telefonu 48 332 92 81.

Inspektorem ochrony danych w naszej placówce jest Katarzyna Fryczkowska, z którą skontaktujesz się mailem info@abi.radom.pl

Twoje dane zbieramy wyłącznie w celach związanych ze statutowymi zadaniami MUZEUM. Podstawą naszego działania jest przepis prawa i nasz usprawiedliwiony cel. Twoje dane pozyskaliśmy podczas pierwszego kontaktu na etapie nawiązywania współpracy. Poprosimy Cię o podanie tylko takiego zakresu danych, jaki jest niezbędny do realizacji naszych celów:

  • gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie;
  • katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów;
  • przechowywanie gromadzonych zabytków, w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych;
  • zabezpieczanie i konserwację zbiorów oraz, w miarę możliwości, zabezpieczanie zabytków archeologicznych nieruchomych oraz innych nieruchomych obiektów kultury materialnej i przyrody;
  • urządzanie wystaw stałych i czasowych;
  • organizowanie badań i ekspedycji naukowych, w tym archeologicznych;
  • prowadzenie działalności edukacyjnej;
  • popieranie i prowadzenie działalności artystycznej i upowszechniającej kulturę;
  • udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych;
  • zapewnianie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji;
  • prowadzenie działalności wydawniczej.

W trosce o bezpieczeństwo zasobów Muzeum informujemy Cię, że będziemy monitorować siedzibę Muzeum z poszanowaniem Twojej ochrony do prywatności. W tym wypadku będziemy działać w oparciu o prawnie uzasadniony interes realizowany przez nas jako administratora.

Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza Polskę, ale chcemy udostępnić je podmiotom, które wspierają nas wypełnianiu naszych zadań. Działamy w tym przypadku w celu wypełnienia obowiązku prawnego, który na nas spoczywa oraz w związku z naszym prawnie usprawiedliwionym celem.

Twoje dane będziemy przetwarzać w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez nas jako administratora danych tj. do momentu ustania przewarzania w celach planowania biznesowego związanego z organizacją funkcjonowania Muzeum.

Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, a także sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Masz także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania może uniemożliwić podjęcie współpracy.

Administrator Danych Osobowych